SoftApp breidt voegt SIP trunk provisioning tool toe aan The Voice of O365

Jeroen André de la Porte

11-02-2020 | door: Wouter Hoeffnagel

SoftApp breidt voegt SIP trunk provisioning tool toe aan The Voice of O365

SoftApp breidt het selfservice portaal van haar cloud dienst The Voice of O365 uit met een nieuwe provisioning tool. Deze tool zorgt dat een sip trunk en bijbehorende telefoonnummers in 3 stappen (volautomatisch) geprovisioneerd kunnen worden. Microsoft 365/Office 365 gebruikers en haar organisaties kunnen met behulp van The Voice of O365 Microsoft Teams als volwaardige telefooncentrale in de cloud inzetten.

Met deze nieuwe selfservice portaal toevoeging kunnen (internationale) business partners van SoftApp en hun klanten elk willekeurige sip trunk met bijbehorende telefoonnummers op onze redundante virtuele AudioCodes SBC’s registeren en met de Phone System licentie van Microsoft Teams connecteren. Dit kunnen zij volledig zelfstandig, zonder tussenkomst van SoftApp.

“De Teams direct routing module van The Voice of O365 is sip trunk onafhankelijk, wordt toegewezen per gebruiker, per maand en kent geen contactuele verplichting”, licht Jeroen André de la Porte (foto), CCO van SoftApp, toe

Terug naar nieuws overzicht

Tags

Telecom