EnReach koopt Spaanse masvoz

27-11-2019 | door: Redactie

EnReach koopt Spaanse masvoz

EnReach, een Europese UC provider met een kantoor in Almere, gaat de Spaanse IT en telecommunicatie markt op met de toevoeging van masvoz, de nummer een B2B cloud communicatie provider in Spanje. Met meer dan 15 jaar ervaring in het helpen van 1500 bedrijven om hun communicatie naar de cloud te verplaatsen, stelt masvoz zakelijke klanten in staat om beter en efficiënter te werken.

Groeikansen in Spanje

De toevoeging van masvoz, een bekende speler in Spanje, biedt Enreach, ondersteund door de pan-Europese investeringsmaatschappij Waterland, een geweldige mogelijkheid om groeimogelijkheden op de Spaanse markt te benutten en zijn aanwezigheid in Europa te consolideren. De integratie van masvoz in de groep stelt Enreach in staat zijn assortiment verder uit te breiden en een cloudgebaseerde contactcenteroplossing aan zijn portfolio toe te voegen, een tool die de voordelen van de cloud combineert met de middelen om de telefonische klantenservice te verbeteren zo meldt het bedrijf.

Stijn Nijhuis (foto), CEO van Enreach: “Door masvoz aan onze groep toe te voegen, hebben we het ideale platform om de Spaanse markt te betreden, een van Europa's snelstgroeiende UC-markten. Dankzij deze operatie zullen de klanten van masvoz profiteren van een bredere productportfolio. Anderzijds zullen we ons assortiment verder verbeteren met de mogelijkheden die masvoz de groep biedt, met name de expertise van onze nieuwe collega's op het gebied van contactcenters. Samen blijven we een groot ecosysteem bouwen van sterke telco-leiders die durven pionieren, innoveren en uitstekende en persoonlijke service bieden aan klanten. We zijn daarom erg blij dat we masvoz aan onze groep kunnen toevoegen. ”

Toegevoegde waarde

Masvoz heeft een compleet portfolio van producten (cloud contact center, cloud PBX, telefoonnummers, IVR en API's) en ontwikkelt schaalbare en op maat gemaakte oplossingen voor zijn klanten. Het brengt deze oplossingen op de markt via een UCaaS (Unified Communications as a Service) en een pay-per-use-model. Het bedrijf is gespecialiseerd in het aanpassen van de meest voordelige functies om te voldoen aan de industriële behoeften van zijn klanten, waardoor de telefonie van het bedrijf wordt omgezet in een zakelijk voordeel. Hierdoor kunnen hun klanten uiteindelijk groeien en meer toegevoegde waarde bieden.

Masvoz zal onafhankelijk blijven opereren en tegelijkertijd profiteren van groepssynergieën en de markt- en technologiekennis van Enreach. Het bedrijf blijft gevestigd op de huidige locatie in Barcelona, Spanje. Alfred Nesweda, mede-oprichter en CEO van Masvoz, zal het bedrijf blijven leiden naast zijn ervaren managementteam.

Terug naar nieuws overzicht
Unified Communications