Geslaagd ALSO event in het hart van de operatie  Geslaagd ALSO event in het hart van de operatie  Geslaagd ALSO event in het hart van de operatie
18-09-2018 | door: HP van Tilburg

Geslaagd ALSO event in het hart van de operatie

Onder de titel 'ALSO Presents' organiseerde ALSO op donderdag 13 september een partnerevent in eigen huis in het nieuwe pand in Nieuwegein. Met ruim 550 bezoekers en een vrolijke informele sfeer kon de organisatie terugkijken op een zeer geslaagde eerste editie van dit event, dat daarmee zeker een vervolg gaat krijgen.

Het event ALSO Presents was opgebouwd in de entresol van de het gigantische nieuwe magazijn van ALSO in Nieuwegein. Vanaf de beursvloer kon je zo mooi in het magazijn kijken, hetgeen een heel leuk effect van ‘real live’ gaf. Op basis van de drie ALSO pijlers: Supply, Services en Solutions werden de nieuwe producten en laatste innovaties van ruim 40 fabrikanten en service-merken gepresenteerd. De ambitie spat duidelijk van deze distributeur af, die zich graag als dynamische challenger presenteert. De verantwoordelijke bij ALSO voor de organisatie, Director E-commerce & Marketing Brigitte van den Boogaard, zei zelf over deze opzet: “Het leek ons leuk om een echte thuiswedstrijd te spelen. Dit pand en de centrale locatie in Nederland leent zich daar uitstekend voor. Nu alles hier zo is opgebouwd en ik allemaal tevreden gezichten zie, mag ik zeggen dat we de juiste keuze hebben gemaakt. We zullen hier zeker vaker in house events gaan houden. Wij vervullen een centrale functie in het kanaal en daar horen netwerk events als deze zeker ook bij.“

Naast een aantal kennis-trainingen van Apple, HP, Adobe en Microsoft was er ook een hoofdpodium gecreëerd waarop ALSO’s CCO Bas Janssen de bezoekers verwelkomde in eigen huis. Ook gaf hij kort inzage in de groeiambities die er nog zijn. Vervolgens was het aan de wervelde spreker en trendwatcher Igor Beuker om de bezoekers eens flink wakker te schudden met zijn visie op 'Math Man in a world of Mad Men'. Kern van zijn verhaal: Stilstaan is in deze tijd meer dan ooit achteruit gaan. Als je je niet aanpast aan de versnelde wave waarin de wereld digitaliseert ben je de volgende Kodak. Dat merk wordt zo in ieder geval nog wekelijks genoemd, moet je maar denken. Maar de boodschap is duidelijk: we moeten bij de les blijven. En het bezoeken van een event als deze helpt daar zeker bij.

Terug naar nieuws overzicht